فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در طول سال‌ها، اقتباس‌های متحرک متعددی از بازی‌های ویدیویی وجود داشته است، اما تنها تعداد انگشت شماری از مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های داستانی که به صورت انیمیشن اقتباس شده‌اند، می‌توانند در میان بهترین تجربه‌های داستان‌گویی بصری در حوزه روایت‌های بازی‌های ویدیویی برجسته شوند. از دنیای پر جنب و جوش Pokémon گرفته تا شخصیت های League of Legends که در سری Arcane حضور دارند، این انیمیشن های اقتباسی با موفقیت جوهره مواد اولیه خود را به تصویر می کشند و در عین حال شخصیت ها و داستان ها را به روش های جالبی گسترش می دهند. این آثار با عمق بخشیدن به انگیزه های شخصیت ها و ارائه بستری غنی، دنیای این بازی های دوست داشتنی را زنده کرده اند.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور پلتفرم های پخش آنلاین، کیفیت این اقتباس های انیمیشن به سطح کاملا جدیدی رسیده است. این اقتباس‌ها با جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان‌سرایی جذاب و احترام عمیق به بازی‌های منبع خود، توانسته است تعداد زیادی از مخاطبان سرسخت بازی‌های رایانه‌های شخصی را خوشحال کند. امروزه بهترین انیمیشن های اقتباسی از بازی های رایانه ای استانداردهای بسیار بالایی دارند. این اقتباس‌ها ثابت کرده‌اند که چه چیزهای خارق‌العاده‌ای را می‌توان در این ژانر هیجان‌انگیز و همیشه در حال تکامل ثبت کرد. تجربه های فراموش نشدنی که با مخاطبان خود در سطوح مختلف ارتباط برقرار می کنند. با هر اقتباس جدید، تفسیر ابتکاری بعدی از یک بازی محبوب در انتظار است که تأثیر این اقتباس ها را در فرهنگ عامه بیشتر تقویت می کند.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از محصولات تصویری ابرقهرمانی به زودی پس از تولد در یک چشم به هم زدن مرده اند و برخی از این محصولات یک سریال ابرقهرمانی فراموش شده هستند. آیا همه آن سریال ها و فیلم های تلویزیونی درباره ابرقهرمانان را که در دهه 70 و 90 هر چند وقت یک بار از یک شبکه پخش می شد، به خاطر دارید؟ آن سریال هایی را که با سر و صدای زیادی پخش شد و کمی بعد بعد از یکی دو فصل خبری از آن ها نشد را به خاطر دارید؟ چرا سریال ها و فیلم های ابرقهرمانان فراموش شده به چنین سرنوشتی دچار شدند؟

در آن سال ها از هر سریالی که قرار بود ساخته شود به عنوان بزرگترین پروژه بعدی یاد می شد. بهترین اقتباس از مردان ایکس، بهترین اقتباس از مرد عنکبوتی. در آن روزها شبکه ها وقت و هزینه زیادی را صرف تبلیغات قسمت اول این سریال می کردند و امیدوار بودند که این سریال ابرقهرمانی بتواند در بین مخاطبان عمومی تلویزیون جایگاه خود را پیدا کند و مانند کتاب های مصور به محصولی محبوب تبدیل شود. با این حال، هر پروژه پس از بعدی شکست خورد. «اسمالویل» و «قهرمانان» را به خاطر دارید؟ پاسخ شما احتمالاً منفی است و این پاسخ منفی نکته ای را که می خواهیم به آن اشاره کنیم را ثابت می کند.

این سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی فراموش‌شده، جاه‌طلبی‌های بزرگ و برنامه‌های بزرگی برای آینده‌شان داشتند، اما ترکیبی از برنامه‌ریزی ضعیف، نداشتن چشم‌انداز و البته فقط بدشانسی از همان ابتدا آنها را محکوم کرد. قبل از اینکه مخاطب به خود بیاید، این سریال ها کنسل می شدند و ابرقهرمانانشان به ابرقهرمان های فراموش شده تبدیل می شدند. پس از لغو این برنامه های تلویزیونی، بازیگران و تهیه کنندگان به کار خود ادامه دادند و تنها چیزی که از این برنامه ها باقی ماند، خاطرات بود. البته خاطرات مخاطبان از این سریال ها کم کم به فراموشی سپرده شد. اکنون تصمیم گرفته‌ایم نگاهی دوباره به این سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی فراموش‌شده به عنوان ایده‌هایی بیندازیم که می‌توانستند بازدهی بهتر و سرنوشت رضایت‌بخش‌تری داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

سونگ جونگ کی (سونگ جونگ کی) یکی از مشهورترین و محبوب ترین ستارگان سینما و تلویزیون کره جنوبی است که در بسیاری از پروژه های شناخته شده و ماندگار K-drama (درام های کره ای) ایفای نقش کرده است. به عنوان یک بازیگر خبره و صاحب سبک شناخته می شود. لیست زیر مجموعه ای از بهترین فیلم ها و سریال های سونگ جونگ کی است که به دلیل مهارت های بازیگری منحصر به فرد، طنز بازیگوش و جذابیت غیرقابل انکارش به همه طرفداران سریال های کره ای توصیه می شود.

این روزها سونگ جونگ کی با بازی تحسین برانگیز، جذابیت مردانه و ظاهر مناسب خود بر موج هالیو (موج کره ای) حکومت می کند و محبوبیت روزافزون او لقب (پسر گل دوست داشتنی) را برای او به ارمغان آورده است. حضور جسورانه این سوپراستار با استعداد نه تنها قاب تلویزیون، سینما و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی کره جنوبی را به خود اختصاص داده است، بلکه شهرت او در سراسر جهان رخنه کرده و جایگاه او را به عنوان یکی از نمادین ترین چهره های سرگرمی کره جنوبی تثبیت کرده است. صنعت

او توسط مجله خبری سیسا ژورنال، مجله مهم کره ای، در فهرست 100 رهبر نسل بعدی قرار گرفت و مقام دوم تاثیرگذارترین افراد در بخش تلویزیون و سرگرمی را به دست آورد. او همچنین توسط مجله آمریکایی فوربس به عنوان یکی از قدرتمندترین سلبریتی های کره ای معرفی شد.

  • ۰
  • ۰

انتشارات دی سی تعدادی از بهترین ابرقهرمانان تاریخ کتاب های مصور را برای طرفداران کتاب های مصور آورده است. این قهرمانان ثابت کرده اند که باهوش و انعطاف پذیر هستند و تمام تلاش خود را کرده اند تا پا به پای شروران دنیای چندگانه قرار بگیرند. ابرقهرمانان برای تدریس دروس مشهور هستند. از درس های دردناکی که به اشرار می دهند تا درس های امیدوارکننده ای که به اکثریت مردم و خوانندگان می دهند. با این حال، گذشت زمان ثابت کرده است که شاید هر ابرقهرمان دی سی در به خاطر سپردن درس هایی که در طول سال ها آموخته اند، مشکل داشته باشد.

تاریخ کمیک های دی سی پر از لحظاتی است که قهرمانان باید از حس بیشتری استفاده می کردند، اما این کار را نکردند. جهل آنها اشکال مختلفی دارد: مثلاً گاهی به جای فلان کار باید کار دیگری می کردند و گاهی یک کار احمقانه را مدام تکرار می کنند. به طور خلاصه، درس های مهمی وجود دارد که این قهرمانان نادیده گرفته شده و بارها به دلیل بی توجهی خود در این زمینه تنبیه شده اند

  • ۰
  • ۰

دنیای سینمایی هیولاها شروعی جدی، تاریک و باشکوه داشت. گودزیلا (2014) یک شاهکار نبود، اما برخلاف نسخه تهاجمی - و اکنون تا حدودی به یاد ماندنی - رولند امریش در دهه 90، از همان ابتدا نشان داد که درک خوبی از هیولا دارد. این واقعیت که گرت ادواردز عناصر ترسناک را به داستان خود اضافه کرد و از ساخت یک فیلم اکشن پرفروش کلیشه ای خودداری کرد، ستودنی بود. حالا اما دنیای فیلم های هیولایی کاملا وارد مسیر معمول هالیوود شده است. نقد و بررسی فیلم «گودزیلا و کنگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) را در این مطلب می خوانید.

  • ۰
  • ۰

نقدهای فیلم «کفن ها» نشان می دهد که بین منتقدان فاصله زیادی وجود دارد
فیلم های کراننبرگ مخاطب خاص خود را دارد، اما منتقدان همیشه واکنش های مثبتی نسبت به آنها نشان داده اند. این مورد حداقل تا کنون برای Shrouds صدق نمی کند و برخی از منتقدان اصلی نقدهای منفی نوشته اند و از آن راضی نیستند، از جمله استفانی بانبری (منتقد ددلاین)، اوون گلیبرمن (منتقد ورایتی) و فیونالا هالیگان (منتقد فیلم). بین المللی).

همانند «جنایت های آینده» که بازخورد مثبتی از مخاطبان دریافت نکرد، امتیاز «کفن ها» در حال حاضر در سایت IMDB 6.2 است و احتمالا با اکران گسترده فیلم به زیر 6 خواهد رسید. امتیاز فیلم در روتن تومیتوز 50 درصد است که نشان از یک فیلم متوسط ​​دارد اما احتمالا در آینده مثبت تر شده و به بالای 60 خواهد رسید.در ادامه می توانید برخی از نقدهای فیلم «کفن ها» را بخوانید.

  • ۰
  • ۰

فیلم جنایی موزیکال «امیلیا پرز» ساخته ژاک اودیار برای اولین بار در 18 می 2024 در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و با تشویق و تمجید منتقدان روبرو شد. کارگردانی اودیار و بازی درخشان بازیگران فیلم از نکاتی بود که منتقدان به آن اشاره کردند. در ادامه با نقد و بررسی فیلم «امیلیا پرز» در هفتاد و هفتمین جشنواره کن همراه باشید.

فیلم «امیلیا پرز» با بازی سلنا گومز، کارلا سوفیا گاسکون و زوئی سالدانا داستان مردی را روایت می‌کند که رئیس یک کارتل مواد مخدر است و دچار تغییر جنسیت می‌شود. او پس از سال ها با هویتی جدید نزد فرزندانش برمی گردد، اما خود را یکی از بستگان آنها معرفی می کند.

«امیلیا پرز» دهمین فیلم ژاک اودیار نویسنده و کارگردان فرانسوی است. او یکی از فیلمسازان مطرحی است که بارها برای فیلم هایش در جشنواره های مختلف مورد تمجید و تشویق قرار گرفته است. این کارگردان سابقه خوبی در حضور در جشنواره کن دارد. اودیار در سال 1996 برای فیلم «قهرمان خودساخته» (Un héros très discret) نامزد دریافت نخل طلا شد و جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد. او در سال 2015 برای فیلم «دیپان» نخل طلا را دریافت کرد و در سال 2009 برای فیلم «Un prophète» نامزد نخل طلا شد که در نهایت جایزه بزرگ این فیلم را از آن خود کرد.

  • ۰
  • ۰

فیلم های گانگستری از بدو پیدایش سینما طرفداران زیادی داشته و همواره توانسته است مخاطبان را به سینماها جذب کند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، این ژانر با ورود صدا به سینما توانست به طور کامل شکوفا شود. دهه 1930 دوره ای بود که در آن فیلم های زیادی درباره مافیا، جنایات سازمان یافته و نبردهای گانگستری ساخته شد و اگرچه بسیاری از فیلم هایی که در این دوره ساخته شدند کیفیت مطلوبی نداشتند، اما برخی از این فیلم ها هنوز هم طرفداران خودشان هستند. دارند و می توان آنها را به عنوان فیلم های گانگستری شناسایی کرد. حتی با تغییرات زیادی که در طول زمان در این ژانر ایجاد شده است. بهترین بازیگران فیلم های گانگستری، ستارگان سینما هستند که بهتر از سایر بازیگرانی که شانس خود را در این ژانر امتحان کرده اند، توانسته اند در ذهن مخاطب باقی بمانند.

هر کسی که به اندازه کافی فیلم گانگستری دیده باشد، می داند که برخی از بازیگران بارها و بارها در چنین فیلم هایی بازی کرده اند. بهترین بازیگران فیلم های گانگستری کسانی هستند که نقش آنها در فیلم های این ژانر الگویی برای دیگران شده است. برخی از بازیگران هستند که تنها پس از شناخته شدن به عنوان گانگستر به شهرت رسیدند و هرگز نتوانستند به اندازه این ژانر در ژانرهای دیگر فیلم بدرخشند و برخی دیگر از بازیگران هستند که نه تنها در ژانر گانگستری بلکه در ژانرهای دیگر نیز حضور دارند. ثابت کرده اند رتبه ای که در ادامه ارائه خواهد شد فقط مربوط به فیلم های سینمایی است و درخشش بازیگران نقش های گانگستری سریال در آن لحاظ نشده است. اگر قرار بود سریال های تلویزیونی در این فهرست قرار بگیرند، بی شک بازیگران «سوپرانوها» و «پیکی بلایندرز» برای پرکردن آن کافی بودند.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که ستارگان این ژانر و بهترین بازیگران فیلم های گانگستری معمولا سفیدپوست هستند، زیرا برای دقت تاریخی، فیلم هایی که در این ژانر ساخته می شوند معمولا دارای بازیگران سفیدپوست هستند. البته همیشه استثناهایی وجود داشته است. باید اذعان کرد که فیلم های این ژانر پر از ستاره های سفیدپوست هستند، همانطور که طرفداران این نوع خاص از فیلم های جنایی عمدتا سفیدپوست هستند. از بدو تولد این ژانر، بازیگران زیادی تلاش کرده اند تا نام خود را در آن جاودانه کنند، اما همگی نتوانسته اند این کار را به خوبی انجام دهند، زیرا مرموز و سنگدل بودن در عین حال که شخصیت باید برای خانواده اش منطقی و دلخراش باشد. . کار آسانی نیست.

  • ۰
  • ۰

شناسنامه فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes)
کارگردان: وس بال
نویسنده: جاش فریدمن
بازیگران: اوون تیگ، فریا آلن، کوین دورند، پیتر میکون، ویلیام اچ میسی
محصول: ۲۰۲۴، آمریکا
امتیاز سایت IMDb‌ به فیلم:۷.۱ از ۱۰
امتیاز فیلم در سایت راتن تومیتوز: ۸۰٪
خلاصه داستان: سال‌ها پس از فرمانروایی سزار، یک میمون جوان سفری پرماجرا را آغاز می‌کند و با پی بردن به اتفاقات گذشته، تصمیماتی می‌گیرد که ممکن است آینده میمون‌ها و انسان‌ها را تغییر دهد