فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

  • ۰
  • ۰

انتشارات دی سی تعدادی از بهترین ابرقهرمانان تاریخ کتاب های مصور را برای طرفداران کتاب های مصور آورده است. این قهرمانان ثابت کرده اند که باهوش و انعطاف پذیر هستند و تمام تلاش خود را کرده اند تا پا به پای شروران دنیای چندگانه قرار بگیرند. ابرقهرمانان برای تدریس دروس مشهور هستند. از درس های دردناکی که به اشرار می دهند تا درس های امیدوارکننده ای که به اکثریت مردم و خوانندگان می دهند. با این حال، گذشت زمان ثابت کرده است که شاید هر ابرقهرمان دی سی در به خاطر سپردن درس هایی که در طول سال ها آموخته اند، مشکل داشته باشد.

تاریخ کمیک های دی سی پر از لحظاتی است که قهرمانان باید از حس بیشتری استفاده می کردند، اما این کار را نکردند. جهل آنها اشکال مختلفی دارد: مثلاً گاهی به جای فلان کار باید کار دیگری می کردند و گاهی یک کار احمقانه را مدام تکرار می کنند. به طور خلاصه، درس های مهمی وجود دارد که این قهرمانان نادیده گرفته شده و بارها به دلیل بی توجهی خود در این زمینه تنبیه شده اند

10. سفر در زمان هرگز آنطور که آنها فکر می کنند کار نمی کند
فلش

سفر در زمان یک قدرت منحصر به فرد است. تعدادی شرور در دنیای DC مانند Time Commander، Chronos و Time-Trapper وجود دارند که می توانند جریان زمان را کنترل کنند. همچنین تعدادی ابرقهرمان DC وجود دارند که می توانند بین بازه های زمانی با سرعت بالا حرکت کنند، مانند The Flash (همه تغییرات او)، Rip Hunter، Booster Gold و The Waverider. سفر در زمان می‌تواند بسیار غیرقابل پیش‌بینی باشد و داستان‌هایی مانند Flashpoint و Batman: The Gift نشان می‌دهند که وقتی یک قهرمان سعی می‌کند مسیر تاریخ را تغییر دهد، همیشه منجر به فاجعه می‌شود.

واقعیت Flashpoint زمانی متولد شد که بری آلن، یکی از فلش ها، برای نجات مادرش به گذشته بازگشت.
بوستر گلد تصمیم گرفت برای مدت کوتاهی والدین بتمن را به عنوان هدیه عروسی از مرگ نجات دهد و بدین ترتیب بتمن را در یک واقعیت موازی وحشتناک به دام انداخت.
در Crisis on Infinite Earths، قهرمانان شروران را در زمان به عقب فرستادند تا به کرونا کمک کنند، اما شکست خوردند.
سفر در زمان راه خوبی برای حل مشکلات به نظر می رسد، اما در نهایت برای همه بد است. در این مرحله، از ابرقهرمانان انتظار می رود که بهتر بدانند تا به گذشته برگردند و سعی کنند گذشته را تغییر دهند، زیرا به جای اینکه اوضاع را بهتر کنند، اوضاع را بدتر می کنند. این واقعیت که قهرمانان بارها این درس مهم را نادیده گرفته اند واقعا شگفت انگیز است.

100 قهرمان برتر تاریخ کمیک
9. اولیای عالم کار خود را خوب بلد نیستند
انتشارات دی سی

اوانس ها از باستانی ترین نژادها در Caetate هستند. قبل از اینکه بشریت وجود داشته باشد، آنها در حال تکمیل خود و فناوری خود بودند. در نهایت، آوان ها به موجوداتی جاودانه تبدیل شدند که می توانستند از انرژی سبز اراده در سطحی خداگونه استفاده کنند. آنها تصمیم گرفتند از قدرت و فناوری خود برای محافظت از کهکشان استفاده کنند و در نتیجه به نگهبانان کیهان تبدیل شدند. آن موقع بود که مشکل شروع شد.

اولین تلاش نگهبانان برای ایجاد یک نیروی حافظ صلح در جهان منجر به ایجاد Manhunters شد که روبات‌هایی بودند که تقریباً تمام موجودات بخش 666 را نابود کردند.
نگهبانان Parallax، مظهر وحشت، را در داخل باطری برق مرکزی زندانی کردند و به کسی در مورد آن چیزی نگفتند.
نگهبانان ارتش سوم را ایجاد کردند، یک سوپاپ ایمنی که قرار بود در صورت خارج شدن از کنترل نیروهای Green Lantern Corps را نابود کند.
نگهبانان کیهان نیت خوبی داشتند: آنها معتقد بودند که قدرتمندان باید از کسانی که ضعیف تر از آنها هستند محافظت کنند، اما همیشه راهی یواشکی برای نابودی خود و سپاه گرین لنترن پیدا می کردند. رازهایی را نگه می دارند که نباید راز بماند، رازهایی که مستقیماً جان مردم جهان را به خطر می اندازد. اعتماد به محافظان یک کار احمقانه است و هر زمان که قهرمانان از آنها کمک بخواهند، باید حواسشان به آنها باشد.

8. بتمن هرگز از توطئه برای کشتن همه دست نمی کشد
انتشارات دی سی

بتمن جایگاه بالایی در جامعه ابرقهرمانان دارد و همراه با سوپرمن و واندر وومن مثلث طلایی ابرقهرمانان انتشارات دی سی را تشکیل می دهد. بتمن چندین بار دنیا را نجات داده است و به لطف هوش و منابع عظیم خود توانسته است بارها حتی در زمانی که به نظر می رسید هیچ شانسی ندارد، تفاوت چشمگیری در نبردها ایجاد کند. بتمن یک متحد بزرگ است زیرا او هر کاری که لازم باشد برای زنده نگه داشتن مردم بی گناه انجام می دهد. با این حال، بتمن یک فرد بسیار عملی است.

بتمن نقشه هایی کشیده بود که به او اجازه می داد در صورت تبدیل شدن به شرور، هر یک از اعضای لیگ عدالت را بکشد. رأس الغول نقشه را دزدید و از آن برای نابودی لیگ عدالت استفاده کرد.
بتمن زره Justicebuster را اختراع کرد که به طور خاص برای مبارزه با اعضای لیگ عدالت طراحی شده بود.
بتمن Failsafe را اختراع کرد، روباتی که می‌توانست با هر موقعیتی سازگار شود. این ربات برای کشتن خود ساخته شده است، اما می تواند هر کسی را که بتمن نقطه ضعفش را می دانست نیز بکشد.
بتمن همیشه بدترین سناریو را در نظر می گیرد و بر اساس آن برنامه ریزی می کند. بنابراین، تعجب آور نیست که او برای سناریوی شرارت ابرقهرمانان همکار خود نیز برنامه ریزی کرده است. مشکل این طرح این بود که وقتی برای اولین بار کشف شد، بتمن به کسی در مورد آن چیزی نگفته بود، بنابراین نقشه او علیه ابرقهرمانان مورد استفاده قرار گرفت. پس از اولین بار، هر زمان که ابرقهرمانان متوجه می شوند که بتمن چقدر برنامه ریزی کرده و به کشتن آنها فکر کرده است، با او عصبانی می شوند. این در خون بتمن است که همه چیز را برنامه ریزی کند و همه می دانند که این وظیفه اوست که چنین نقشه هایی را انجام دهد. عصبانی شدن با او بی فایده و هدر دادن انرژی است.

27 بهترین کمیک بتمن; داستان هایی که این شخصیت را شکل داده است
7. پشت هر نیروی جهانی رازی وحشتناک نهفته است
فلش

دنیای مشترک انتشارات DC، خانه چندین منبع انرژی است که در زمینه آن نقش حیاتی دارند. به عنوان مثال در کمیک های «گرین لنترن» مفهومی به نام «طیف احساسی» مطرح شد که در آن احساسات با رنگ های مختلف مشخص می شوند. به عنوان مثال، سبز نماد اراده، زرد نماد ترس، قرمز نماد خشم و غیره است. مفهوم جادو هنوز معتبر است و نیروها هر کدام منبع متفاوتی از قدرت هستند. برای مثال Speed ​​Force منبع سرعت است و قهرمانی مانند Flash از آن استفاده می کند. Strength Force قدرت بازو را نیز فراهم می کند. نیروی پایداری (Still Force) نقطه مقابل نیروی سرعت است و باعث اینرسی و ایستایی می شود. Sage Force همچنین توانایی های ذهنی را بهبود می بخشد.

این انرژی‌ها به چندین ابرقهرمان و ابرشرور دامن زده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند کارهای مافوق بشری را که ما از آنها انتظار داریم انجام دهند. پس از سال‌ها استفاده از این قدرت‌ها، قهرمانان و تبهکاران به طور یکسان فکر می‌کنند در مورد همه منابع قدرتی که استفاده کرده‌اند، مانند Speed ​​Force، اطلاعات زیادی دارند. آنها اغلب اشتباه می کنند.

نیروی سرعت اخیراً به طرز عجیبی رفتار کرده است که نشان می دهد پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.
اعضای گرین لنترن ها اخیرا متوجه ناخالصی زرد رنگی در درون خود شده اند که از اختلاف منظر، تجسم وحشت، موجودی محبوس در باتری مرکزی و اولین نشانه از طیف عاطفی نیرو سرچشمه می گیرد، نشانه ای که به فانوس سیاه منتهی شد. حمله کنند.
جادو یک نیروی قدرتمند است، اما در مرکز آن موجودات جادویی قدرتمند دیگری قرار دارند که منشأ همه جادوهای شیطانی در جهان های موازی هستند.
نیروهای جهانی می توانند بسیار مفید باشند، اما استفاده از آنها همیشه با هزینه های پنهان یا عوارض جانبی همراه است. با ظهور Rot، نیروی مخفی که سایه نیروی سبز و قرمز را با خود حمل می کند، بسیاری از ابرقهرمانان و ابرشرورها دچار مشکل می شوند. همیشه رازی در این میان نهفته است، رازی که فاش شدن آن زندگی همه را بسیار دشوارتر خواهد کرد.

6. چندجهانی هرگز به طور کامل ناپدید نخواهد شد
انتشارات دی سی

چندجهانی یا جهان های موازی انتشارات DC زمینه بسیار پیچیده ای است. سیارات موازی زمین هر کدام قهرمانان و تهدیدات خاص خود را دارند و مواجهه با آنها برای قهرمانی که با آنها آشنایی ندارد می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. دنیای چندگانه واقعاً بزرگ است، اما چیزهایی وجود دارند که قدرت تخریب آن را دارند. این همان چیزی است که در Crisis on Infinite Earths اتفاق افتاد. چند جهان نابود شد و چندین زمین با هم ادغام شدند و یک زمین مرکب را تشکیل دادند.

با وجود نابودی چندجهانی، چند موجود از آن خاطره داشتند و دزدان دریایی روانی نیز می‌توانست چیزهایی را از درون چندجهانی احضار کند.
حتی با نابودی مولتی‌ورس، هنوز جهان‌های دیگر، زمین‌های موازی وجود داشتند که قهرمانان، تبهکاران و رویدادها بسیار متفاوت بودند.
پس از «بحران بی‌نهایت»، جهان چندگانه دوباره بازسازی شد و چندین زمین جدید ظاهر شدند که بسیار شبیه به زمین‌های قبلی بودند.
پایان جهان چندگانه تنها آغاز چیزهای جدید بود، زیرا پس از نابودی، جهان چندگانه بازگشت. هر بار که به نظر می رسد چندجهانی از بین رفته است، یا زمین های موازی دیگر وجود ندارند، اتفاقی می افتد که ثابت می کند ما نباید آنقدر مطمئن می بودیم. همیشه راهی برای بازگشت چندجهانی وجود دارد. همیشه دشمنی وجود دارد که وجود خود را برای منافع و اهداف خود پنهان می کند.

  • ۰۳/۰۶/۱۹
  • mostafa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی