فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

  • ۰
  • ۰

«چالنجرها»، درام جذاب، بی‌نظیر و با درجه R که در دنیای تنیس اتفاق می‌افتد، با 15 میلیون دلار از 3477 سینما در صدر باکس آفیس این هفته قرار گرفت. از یک طرف، این فروش برای یک فیلم هنری با مخاطب بزرگسال خاص نتیجه قابل قبولی به حساب می‌آید، اما آنچه باعث درخشش «چالنرز» در گیشه می‌شود، بودجه سنگین 55 میلیون دلاری آن است (به اضافه هزینه‌های بازاریابی که به آن اشاره کردم». نکرد). با این حال، استودیوی مترو آمازون گلدوین مایر برای ادامه موفقیت خود به پاسخ مثبت مخاطبان نیاز دارد، زیرا اکشن کمدی یونیورسال The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت هفته آینده اکران می شود و شروع فصل پرفروش های تابستانی و رقابت است. قطعا از اینجا به بعد شدیدتر می شود

مترو گلدوین مایر آمازون احتمالاً استدلال می کند که «چالنجرها» برای موفقیت نیازی به یک پدیده باکس آفیس ندارد. بدنامی افزوده شده که با اکران در سینما به همراه می‌آید می‌تواند به پخش «چلنجرها» در Prime Video و سرویس استریم آمازون کمک کند و آن را برای سایر منابع درآمد سرگرمی خانگی تنظیم کند.

«چالنگرز» هنوز پتانسیل موفقیت را دارد، به خصوص با زندایا و ستاره های در حال ظهور جاش اوکانر و مایک فیست، که ممکن است در فصل جوایز نیز دیده شوند. منتقدان نگاه کارگردان لوکا گوادانینو به زندگی درهم تنیس سه تنیس باز حرفه ای را ستودند و پیتر دبروژ از Variety این درام را "شور و شیک" توصیف کرد. فیلم چالش برانگیز با 88 درصد امتیاز در سایت روتن تومیتوز در وضعیت خوبی قرار دارد و همچنین امتیاز B+ را از سینمااسکور دریافت کرده است.

در همین حال، Unsung Hero، یک درام درباره تشکیل گروه راک مسیحی محبوب For King & Country، با ۷.۷ میلیون دلار از ۲۸۳۲ سینما در آمریکای شمالی در جایگاه دوم قرار گرفت. جوئل اسمالبون، یکی از اعضای گروه، به همراه ریچارد رمزی فیلم را کارگردانی کرد. او همچنین در این فیلم نقش پدرش را بازی می کند. ساخت «قهرمان گمشده» با مضمون مذهبی تنها 6 میلیون دلار هزینه داشت که راه را برای سودآوری آن هموار می کند. همچنین استقبال گرم مخاطبان مذهبی با نمره عالی A+ در CinemaScore موفقیت این فیلم را تضمین می کند.

فیلم "قهرمان ناخوانده".

پس از دو تازه وارد این هفته، شرایط فیلم های بعدی باکس آفیس به شرح زیر است:

«Godzilla x Kong: The New Empire» (گودزیلا x Kong: The New Empire) محصول مشترک Legendary Entertainment و Warner Bros با ۷.۲ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت و مجموع فروش داخلی خود را به ۱۸۱.۷ میلیون دلار رساند.

فیلم «جنگ داخلی» محصول A24 با کسب 7 میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت و مجموع فروش داخلی 56.2 میلیون دلار را به دست آورد.

فیلم سینمایی «ابیگیل» محصول یونیورسال با ۵.۲ میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت. فیلم خون آشام پس از دو هفته به فروش داخلی 18.8 میلیون دلار رسیده است.

فیلم اکشن جاسوسی «Ministry Of Ungentlemanly Warfare» به کارگردانی گای ریچی در دومین هفته اکران خود 3.8 میلیون دلار فروش کرد و در رتبه ششم قرار گرفت. این فیلم با بازی هنری کویل و انبوهی از ستاره های دیگر تاکنون 15.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی کسب کرده است.

انیمیشن «پاندای کونگ فو کار 4» (Kung Fu Panda 4) با 3.5 میلیون دلار درآمد کل خود را در آمریکای شمالی به 184.99 میلیون دلار رساند و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

کمدی فانتزی Ghostbusters: Frozen Empire در ششمین هفته اکران خود با 3.25 میلیون دلار به رتبه هشتم سقوط کرد و مجموع فروش 107.38 میلیون دلاری آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

«تلماسه: قسمت دوم» (Dune: Part Two) نهمین فیلم باکس آفیس این هفته است. فیلم علمی تخیلی دنی وینلوو با بازی تیموتی شالامه 1.98 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به 279.74 میلیون دلار رساند.

در میان اکران های جدید فیلم Boy Kills World (Boy Kills World) محصولی از کمپانی Roadside به رتبه دهم دست یافت. این فیلم اکشن ماجراجویی با بازی بیل اسکارسگارد با حدود 1.6 میلیون دلار در کمتر از 2000 سالن اکران شد.

مجموع فروش این هفته تقریباً 35 درصد کاهش یافت. سال گذشته در همین زمان، «فیلم برادران سوپر ماریو» در باکس آفیس غوغا کرد و در چهارمین هفته اکران خود بیش از 40 میلیون دلار فروخت.

  • ۰۳/۰۷/۱۷
  • mostafa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی