فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

فیلم کمدی

فیلم کمدی - مرجع فیلم سریال کمدی

  • ۰
  • ۰

تریلر فیلم مورد انتظار «نجات ته بیکینی: فیلم گونه های شنی» منتشر شد. این فیلم جذاب که برگرفته از فرانچایز محبوب باب اسفنجی است، بر روی دوست وفادار باب اسفنجی محبوب تمرکز دارد که او قصد دارد بیکینی باتم را نجات دهد. فرنچایز باب اسفنجی شلوار مکعبی امسال بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد و همچنان با طنز و سبک متحرک قدیمی خود به قوت خود ادامه می دهد. طرفداران مشتاقانه منتظر Sandy Cheeks بودند و انتشار تریلر فیلم لایو اکشن آینده نتفلیکس هیجان و آدرنالین را بالا برده است.

این سرویس استریم تریلر جدید و خنده‌داری را از فیلم Saving Bikini Bottom منتشر کرده است که در آن کمپانی Bikini Bottom توسط شرکتی به نام Marine Life Labs از اقیانوس بیرون کشیده می‌شود. اما آن‌ها سندی را دست‌کم می‌گیرند، زیرا او برای نجات شهر و دوستانش دست از کار نمی‌کشد. سندی با باب اسفنجی به تگزاس سفر می کند تا از خانواده بزرگ و دوست داشتنی خود کمک بگیرد. تریلر مملو از جوک های آشنای فرنچایز، اجراهای جذاب و همچنین یک سبک انیمیشن جدید است که عناصر داستان را تقویت می کند.

تریلر فیلم "Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie" چه چیزی را در مورد این فیلم نشان می دهد؟

با انتشار تریلر، فیلم Saving Bikini Bottom نوید می دهد که همان جذابیت و طنز سریال را در این اسپین آف جدید به غرب وحشی برساند. این فیلم داستان سندی چیکس و باب اسفنجی شلوار مربعی را دنبال می‌کند که از دیدن شهر محبوبشان که توسط یک شرکت مرموز و شیطانی از اقیانوس بیرون کشیده می‌شود، شگفت‌زده می‌شوند. برای نجات شهر، آن دو سفری حماسی را به زادگاه سندی، تگزاس آغاز می‌کنند تا از خانواده‌اش کمک بگیرند تا پاتریک، اختاپوس، آقای خرچنگ و بقیه بیکینی باتم را قبل از اتمام زمان نجات دهند.

بر اساس تصاویر منتشر شده قبلی و تریلر جدید، به نظر می رسد این فیلم جواهری دیگر در فرنچایز باشد و شخصیت های آشنا را وارد ماجراجویی کاملاً جدیدی کند. در حالی که سندی چیکس چند خط داستانی برجسته در سری اصلی داشت، فیلمی که او رهبری می‌کند ماجراجویی جدیدی برای طرفداران این شخصیت خواهد بود. ملاقات با خانواده بزرگ گونه ها که شایان ستایش به نظر می رسند بسیار سرگرم کننده است.

در این فیلم صداپیشگان معمولی مجموعه «باب اسفنجی»، یعنی کلارنس لارنس در نقش سندی چیکس، تام کنی در نقش باب اسفنجی، کلنسی براون در نقش آقای لابستر، بیل فاگربک در نقش پاتریک، راجر بامپاس در نقش اختاپوس، آقای لارنس در نقش پلانکتون و جانی ناکسویل حضور دارند. رندی چیکس را برمی گرداند. بازیگران مکمل فیلم نیز شامل کریگ رابینسون در نقش پدر چیکس، ایلیا ایزورلیس پائولینو در نقش فیبی، متی کارداروپل در نقش کایل، واندا سایکس در نقش سو نامی و گری دیلیس در نقش مادر چیکس، مادربزرگ چیکس، رودی چیکس و رزی چیکس هستند. انجام می دهد

فیلم "Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie" در تاریخ 2 آگوست 2024 از نتفلیکس اکران خواهد شد.

  • ۰۳/۰۵/۳۱
  • mostafa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی